بسم‌الله

*****

«دوانویس» تقریبا نتیجه یک دوره فعالیت‌های جسته-گریخته و بی‌برنامه من، طی 4-5 سال فعالیت شخصی و تشکیلاتی و پیش‌نویس یکی از ایده‌هام (ان‌شاالله) محسوب می‌شه. فعالیت‌هایی که ازشون صحبت می‌کنم مربوط می‌شه به: 1) پیدا کردن و معرفی‌کردن و نشون‌دادن فیلم و کتاب و موسیقی‌هایی که به نظرم ارزشش رو داشت که آدم‌ها پول و وقتشون رو بذارن برای خوندن و دیدن و شنیدنشون؛ 2) پیدا کردن فیلم، کتاب و موسیقی برای مصرف شخصی خودم به شکلی که بهینه باشه (بیش‌ترین دریافتی در ازای کمترین هزینه مادی-معنوی!)؛ و سخت‌تر از اون 2) خریدن کتاب و نشون دادن فیلم برای برادر کوچیک‌ترم.

فلذا «دوانویس» بناست جایی باشه که توش، به صورتی که حس می‌کنم مناسب‌ترین و بهینه‌ترین روشیه که تا حالا بهش رسیدم، کتاب، فیلم، موسیقس و شاید چیزهای دیگه‌ای معرفی کنم و به آدم‌های مختلف پیشنهاد بدم و از اون مهمتر یه کم بیشتر به بخش کودک و نوجوان و رده‌بندی این محصولات بپردازم.

ساختار کلی معرفی‌ها هم اینه: مشخصات کلی محصول؛ توضیح رسمی کوتاه راجع به محتوا؛ نظر خودم راجع بهش؛ مسائل مربوط به رده‌بندی سنی؛ یک سری برچسب.

خود مطالب برحسب چند تا پارامتر دسته‌بندی می‌شن: قالب / موضوع یا سبک / امتیازی که بهش دادم / رده‌بندی سنی + یه لیست کلمات کلیدی هم هست که می‌تونن برای جستجو مورد استفاده قرار بگیرن.